glitter-graphics.com
Extended Network Banners

Monday, August 30, 2010

kisah puteri katak

tentang impian



 
"aku hanyalah insan biasa, Jejaka..
aku tak punya apa2 yg boleh kau banggakan pd teman2 & keluargamu
aku tak taw kenapa kau memilih aku
sedangkan aku hanya ibarat seekor katak dalam cerita dongeng
tapi tak sangka 
ada seorang putera seperti kau yg jatuh cinta padagadis seperti aku
mungkinkah kau bermimpi yg aku akan bertukar menjadi puteri yg jelita?
aku tak maw kau tersalah pilih, Jejaka...
aku sememangnya mencintaimu
tapi aku tak maw terluka skali lg...
 
Hati ni sangat merindui kebahagiaan, Jejaka
aku harap kebahagiaan itu akan datang
saat kita bersama

aku seperti bermimpi...
dulu aku selalu baca kisah katak dan puteri raja
aku ibarat sang katak dan kau adalh puteranya
tapi aku tak boleh bertukar menjai gadis yg cantik
aku tetap aku...
adakah kau masih sanggup merima aku???

aku tak harap harta kau, Jejaka...
yg aku harap kau ikhlas dan setia
menjadi pemimpin aku
menjadi cahaya di hati aku...
mungkinkah hati kita bakal menyatu, Jejaka?

cinta tetap ada
aku relakannya andai kau jua tulus menyinta..."
 








No comments:

Post a Comment